Dålig uppdatering...

2009-07-23 @ 17:14:15

Allt är lite upp o ner just nu i mitt huvud känns det som. Blir inte så mycket uppdatering, behöver vila lite.

I morgon kommer Amandas farmor o "farfar", ska bli kul tycker jag. Lite sällskap hemma är aldrig fel. Vet inte när dom kommer dock, kanske hinner in till stan innan och fönster shoppa lite eftersom de inte blev någonting idag.
Tänkte det skulle bli en del promenerande idag men vädret ville något annat. Det bara regnar o regnar :o( Får ta igen det en annan dag...Blir en lugn dag/kväll. Amanda sussar lite och jag har precis fått i mig mat, när hon sedan sover för natten tänkte jag ta tag i "fotoboken" som jag fick av Fujifotocenter...ska redigera lite bilder och försöka pyssla ihop något bra minne :o)

Hopas ni har en bra kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0