Dagens Stegresultat - 18.347steg

2009-07-17 @ 19:45:26


Jag ger upp för denna dag..är helt slut efter allt promenerande under gårdagen...
Idag såg de länge mörkt ut med promenerandet då vi satt en dle i bilen för att besöka Stoff o Stil,Panduro Outlet och Babyland....men när vi kom hem så bestämde vi oss för en promenad iaf...blev en tur till Falsterbo - Horse Show - Strandbaden och tillbaka. Det var svettigt och nu är vi alla helt slut i kroppen...

Kom upp i 18.347steg och det tycker jag var bra! Klockan är inte mycket men tar av mig räknaren fär denna dag, blir att hänga i soffan mest nu på kvällen och kika på någon bra film!

Kommentarer
♥ Amanda säger:

Du är jätteduktig. Jag är också helt slut efter igår. Och ännu mer efter idag.

Skönt med helg nu!

Ha en riktigt skön fredagkväll!

Kram

2009-07-17 @ 20:06:56
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ malin säger:

Gud hur orkar ni :O

2009-07-18 @ 21:56:14
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0