Dag 2.

2009-07-08 @ 11:04:14

Idag är det dag 2 med NaturDiet.Går bra än så länge känns det som. Klart att de första 3 dagarna brukar vara dom jobbigaste. Men jag tror jag klarar de första dagarna galant och sen blir de lite jobbigt för Jimmie är ledig i helgen och en vän som fyller år. Men ska det bli ordning på detta så behöver jag en kick start och då ska jag  inte vika mig så lätt inte. Ingen alkohol för min del iaf, men självklart kan jag lyxa till de me lite godare mat i helgen. Tur att man älskar sallad :p

Idag har vi egentligen ingenting speciellt planerat. Solen skiner men det är inte allt för varmt ute så funderar på om vi ska ta en liten promenad. Kanske ska gå till Falsterbo och tillbaka, en promenad som tar ca.1tim. Lilla Amanda brukar dock somna i vagnen när vi är ute så bäst att vänta någon timma tills hon ska vila lite igen. Inte kul om hon somnar tidigare än vad hon "ska" för då blir de bara jobbigare senare.

Träningen igår tog iaf. Har träningsvärk i både mage och armar idag. Men blir nog till att köra lite ben och rygg idag då istället. Armarna klarar jag inte två dagar i rad för jag är så seg att jag knappt kom upp ur sängen ordentligt...hehe...

Heja heja....nu tusan ska jag ta tag i detta...känner mig peppad! Någon som vill vara med på resan som kanske också ska ner dom sista graviditetskilona?



Kommentarer
♥ emma säger:

tack för din röst =)

2009-07-08 @ 11:34:13
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0