v.29

2009-01-28 @ 20:56:22

Du är på dag 197 av 280. (70,4%).
Du är i vecka 29.
Du har gått 28 fulla veckor och 0 fulla dagar (v28+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 21 apr 2009
Du har 83 dagar kvar till förlossning.

Nu är det "bara" 83dagar kvar till lillen är beräknad, 2dagar kvar till flytt, 9dagar kvar till jag får träffa underbara Alva, 6dagar kvar till Jimmie börjar sommelier utbildningen, 62dagar kvar till mammaledighet, 81dagar kvar till mamma och pappa kommer hem.

Var till BM igår och allt var bra. Har däremot tyvärr nu drabbats av en hel del sammandragningar. Det har nu hållt i sig sedan i måndags från och till och jag har varit lite orolig. Men troligen är detta ett teckan på den stress jag känner av. Det är flytt på gång och allt är inte klart i huset till fredag då vi ska vara på plats, Det är också väldigt mycket att göra på jobbet så man kan aldrig slappna av. Men nu är klockan 21.00 och jag tänkte faktiskt krypa ner för att lillen ska få lite lugn och ro och för att jag  ska försöka varva ner.


Kommentarer
♥ Malin säger:

Det var jätte mysigt att få komma upp till mamma lite =)

Du får försöka att inte stressa så mycket. Det sitter kvar i kroppen längre än vad man tror. Du måste vara rädd om dig själv och magen!

2009-01-28 @ 21:01:45
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0