Livsglädje

2009-01-16 @ 17:32:03

Att jag är rörd och tagen är det minsta man kan säga just nu. Jag har precis fått tagit del av en annan människas hemska livsupplevelser. Jag har fått läsa om hemska saker och om hur man kan kämpa vidare och ändå finna lycka när man egentligen bara borde vilja gräva ner sig för allt är så botten det bara kan bli.
Vad jag pratar om nu är att jag blev tipsad idag på jobbet om att läsa www.singelpappa.blogg.se
Jag varnar dock känsliga människor, inte för att där finns en massa hemska bilder utan varnar för att det på denna blogg står om hur en människas liv kan vända på bara några sekunder. Beundrar starkt pappan och Ellen för att dom orkar leva vidare med den possitiva livssyn dom ändå gör.

Inlägget får gå till minne av hans fru och nyfödda barn som inte får uppleva framtiden. Inlägget går även som en hälsning till pappa och Ellen, ni är starka och kämpar på bra!!


Lånad bild från www.singelpappa.blogg.se



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0