Långpromenad

2009-01-17 @ 16:20:18

Efter att ha jobbat natt så var man ganska trött på morgonen. Jimmie hoppade upp vid 11.00 för att göra sig klar innan jobbet och jag försökte ligga kvar i sängen till 13.00. Men med våra livliga grannar så är det svårt att få lugn och ro tyvärr.
När jag fick se att solen sken för fullt så bestämde jag mig för att jag och Bailey skulle ta en långpromenad ner till affären och handla. Blåste riktigt kyligt men var skönt ute med solen. Promenerade runt i ganska precis en timme :-) Tur att man har sin underbara hund som får en att röra på sig.

Borde väl även idag egentligen ta tag i packandet men vi kom överens om att vi skulle ta det tillsammans i morgon och på  måndag istället. Är en himla massa som ska hinnas med så man får planera lite.

Söndag: Tvätta, packa, gå på hockey?
Måndag: Bailey ska få vaccin och rabiesspruta, packa
Tisdag: Glukosbelastning hos BM, jobba till 20.00
Onsdag: Jobba 08.00 - 20.00
Torsdag: Jobba 08.00 - 20.00
Fredga: Sista jobbnatten på Slagthuset
Lördag: Packa
Söndag: Packa

Ja det är väl ungefär så det ser ut i veckan. Jimmie bara jobbar så jag får väl passa på att jobba extra jag med för att få tiden att gå.

Nu ska jag ta mig i kragen och diska undan lite och göra mig lite smaskig chokladpudding ;-) Det är ju trotts allt lördag!

Kommentarer
♥ Maria säger:

Oj va du är duktig som orkar jobba så långa dagar! Jag körde också 12 timmars pass innan jag blev gravid, men nu skulle jag aldrig i livet palla det.



Chokladpudding lät ju oförskämt gott!

2009-01-17 @ 18:20:25
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
♥ Malin säger:

Vilka hemska dagar du ska jobba i veckan!

Jag jobbar varannan helg på Kockum fritid. Vissa dagar mitt i veckan också om nån har semester eller är sjuk =)

Till helgen som kommer ska jag åka till min lilla mamma, inte bestämt helt vilken dag än bara. Om det blir söndag så skulle vi kunna ta en liten promenad och en fika =)

2009-01-17 @ 19:30:10
URL: http://malinannajosefine.bogg.se
♥ Mathilda säger:

Hehe ja, jag måste ärligt säga att jag saknar mitt långa blonda hår =)

2009-01-17 @ 22:15:34
URL: http://mathildavestin.se
♥ Emelie säger:

Va kul att ni slog till på vagnen direkt! För ni kommer inte ångra er! Den är ju så smidig och lätt.. :)

Jag hade jätte trevligt igår..

Ha en fin dag.. Kramar

2009-01-18 @ 12:05:40
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
♥ Agge säger:

Ha en bra dag. :)

2009-01-18 @ 15:49:32
URL: http://agge1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0