Jimmie fyndar

2009-01-26 @ 21:57:51

Idag efter jobbet bar det av till CC Höganäs Kakel och GolvPoolen för att bestämma kakel till köket. Är inte det lättaste med tidspress kan vi ju verkligen konstatera. Sitter nu och kolla in www.styleroom.se för att få lite inspiration men ögonen är trötta så får nog bli de vi kollat  på. Lutar mot svart skiffer, stora plattor som är 300x600. Blir säkert bra.

Efter att ha sprungit fram och tillbaka på Golvpoolen så åkte vi till IKEA. Var faktiskt Jimmies förslag och jag tvekade ju inte direkt. Sprang runt och hittade både det ena och de andra. Inga stora grejer men ni vet, det där man alltid kommer därifrån med. Ljushållare,muggar,sängöverkast. När vi närmade oss kassorna tyckte Jimmie vi skulle kika på "Fynd". Inte min starka sida. Hatar allt som har med fynd och REA att göra egentligen. Men jag följde snällt med. Vilket jag just nu sitter och är riktigt glad över. Vi har kikat på ett skrivbord som heter JONAS och detta stod ju såklart i fyndhörnan. Priset var nedsatt från 1295:- till 790:-. Kanoners tänkte vi båda två och ville slå till. Jimmie lyckades dock pruta ner det hela till bara 445:-. Med två riiiiktigt stora leenden lämnade vi IKEA med detta fynd.

Tack älsklingen min!! SKa nog lyssna mer på dina förslag i framtiden ;-)

Puss Puss


Kommentarer
♥ Maria säger:

Hur fasen prutar man på IKEA?? :) Jag hittade ett superfint köksbord på deras fyndavdelning idag, och om jag hade kunnat med att pruta ner priset så hade jag köpt det :)



Hur går det med renoveringen? Full fart?

2009-01-27 @ 16:43:02
URL: http://mimariatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0