Jag har blivit faster ♥

2009-01-10 @ 00:57:36

Min kära bror och hans tjej väntade att få sitt första barn till den 16januari och man hade börjat gå på spänn och har ringt om kvällarna för att kolla så att allt fortfarande är lugnt. M har känt sig bra och inte trodde vi att bebben skulle komma så snart. Men så idag vid 16.00 åkte dom upp till BB och vid 24.00 ringde min kära bror och gratulerade för jag har blivit faster.


Det blev en välskapt underbart söt tjej.
Runt 3,1kilo och 51cm.

♥ Världens sötaste!! ♥



Massa Pussar och Kramar till hela nyblivna familjen...

Nu längtar man själv ännu mer efter den lilla kotten i magen. Men "bara" 101dagar kvar till BF

Kommentarer
♥ Malin säger:

Grattis till att bli faster =)

Jag tycker det känns så hemskt att dricka den där sockerlösningen. Har svårt för jätte söta saker, och mer sen jag blev gravid!! Men jag antar att det gäller att bita ihop bara!

Jag får väl hålla mig inom lanstinget eftersom de privata inte tar in nya patienter. Lite tråkigt!

Hoppas du får en trevlig helg =)

2009-01-10 @ 10:52:44
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
♥ Anna säger:

Va roligt! Kul att kusinerna blir jämngamla :) Kram

2009-01-10 @ 12:10:38
URL: http://anna1441.webblogg.se/
♥ Malin säger:

Jag kände av all städning i magen och fogarna. Men min sambo var duktig och hjälpte till mycket =)

Jag bor på bellevuegården. Och det skulle vara jätte trevligt att ta en promenad nån dag =) Det lilla som jag klarar av att gå =p

2009-01-10 @ 17:52:10
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
♥ Jonas till syster säger:

Grattis till fasterskapet!! Hälsa brorsan fårn mig :-)

ja "bara" 101 dagar kvar nu... se till att hinna fixa sånt som ska vara klart till bebben kommer!

kramkram

2009-01-10 @ 21:53:32
♥ Lina säger:

Det var ju såklatt jag som skrev det förra meddelande. Jonas hade varit inne å mixtrat med texten.. haha

2009-01-10 @ 21:54:18
URL: http://endellina.blogg.se/
♥ Sara säger:

Sååå underbart söt hon är! Grattis snäckan till nåtgot så strot som faster :) Snart är det min tant Sara och faster Sara ;)

oooo ska bli så mysigt att ha Amanda i sin närhet! Längtar!

Ha en mysig söndag! PUSS din bästa!

2009-01-11 @ 15:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0