Inredning...

2009-01-23 @ 11:36:19

Startar en ny kategori i bloggen eftersom det just nu handlar väldigt mycket om inredning i våran familj. Vi fick ett erbjudande i september/oktober om att hyra ett radhus i första hand nere i Skanör och detta nappade vi ganska fort på. Huset är inte från 2000-talet utan har några år på nacken och det ska innan våran in flytt totalrenoveras.


Detta är vad som ska göras innan in flytt den 31januari:

Slätspackla och Måla alla väggar

Lägga nytt golv i samtliga rum

Riva ut toaletterna och hel kakla badrummen

Riva ut allt i köket och få in nytt


Känns så himla skönt att flytta in i ett hus som är så som vi vill ha de. Vi har fått bestämma precis allt hur vi vill ha de. Vilket kök, vilka vitvaror, badrumsinredning, golv och kakel. Kan inte blir bättre. Tänkte därför att jag här skulle lägga upp lite bilder på vad som händer och hur det blir i slutänden av renoveringen. Vi gör ju ingenting själva utan det är hantverkare som är inne och fixar allt, men lite bilder på hur det var innan har jag och kommer bli en MASSA bilder efter inflyttningen.


Kom gärna med tips och förslag på förändringar/förbättringar!



Entrén till familjen Berglunds nya hem ♥

Kommentarer
♥ Maria säger:

Oj oj oj, ska allt det där göras på en vecka? Hoppas verkligen hantverkarna lägger på ett kol då :)

Det såg jättefint ut på utsidan, och får ni även allt nytt så blir det säkert kanonfint!

Vi skulle också gärna vilja bo i hus/radhus, men för tillfället är det lite för dyrt för oss.



Mina barn föds med snitt pga min förlossningsrädsla. Förra gången gick allt jättebra utan komplikationer, så jag hoppas på lika mycket tur denna gången!



Nu ska vi åka strax. Hoppas du får en skön helg utan för mycket flyttstress!



Kram ♥

2009-01-23 @ 11:54:31
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
♥ Malin säger:

Förlåt jag inte hört av mig innan. Vårt bredband har legat nere =/

Blir nog lite tajt med fika nu. Vi ska iväg på middag om nån timme. Och imorn vid lunch tid åker jag till Småland!

Så en annan gång hoppas jag på =)

2009-01-24 @ 15:22:45
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
♥ Diana med sina charmtroll. säger:

vart bor du? det såg jätte fint ut =)

2009-04-01 @ 11:42:42
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0