Morgon promenad

2009-02-15 @ 09:51:38

Precis kommit in efter en morgonpromenad ihop med Bailey. Inte alls lika fint och mysigt väder ute idag som igår, och inte heller en enda annan människa som var ute. Var iof sig väldigt skönt att få traska lite i ensamheten men trist att solen inte skiner idag.

Träningsverk. Ja jag har fått träningsverk efter alla promenader som var igår. Blev nog 2x1tim ute i solen. Det känns i rumpa,lår och höft. Men är väl precis det jag behöver. Ska försöka hålla mig i form ända in i de sista. Dessto lättare inbillar jag mig att det blir att sedan gå ner de där extra kilona som man lägger på sig. Har jag rätt? Nån med erfarenhet som vet?

Gymkort är ju då frågan. SKa man bekosta det nu?8veckor innan födsel? Jag känner mig verkligen så himla motiverad men hur länge kommer jag orka dra mig dit? SKa jag kanske nöja mig med långpromenader varje dag? Ja det är ett litet dilemma jag sitter i just nu. Vill ju så gärna till gymet, men är det värt det nu?

Nej nu ska jag snart väcka karl i huset och så ska vi slänga i oss en mysfrukost innan han ska iväg och jobba...
Stackarn gör inget annat än jobbar och går i skolan tycker jag *kram på J från mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0