Alla Hjärtans Dag firande..

2009-02-17 @ 11:56:19

Ja det är ju bättre sent än aldrig =)

Eftersom Jimmie jobbade i lördags så bestämde vi oss för att "fira" Alla hjärtans Dag som igår istället. Vi har ju ett litet BioHus i Höllviken och dom visade filmen Valkyria med Tom Cruise som vi bokade två biljetter till och så var vi till en restaurang som heter Millenium och åt en smaskig middag.
Inte ofta man får denna kvalitetstid ihop med sin käresta så det var riktigt trevligt. Blev propp mätt efter middagen och trodde aldrig att jag skulle orka med bion, men filmen var riktigt bra och jag kunde hålla mig vaken nästan hela filmen.(Annars känd för att vara sambon som alltid somnar på biografen)

Idag är det ingen skola för Jimmies del eftersom det är "Höstlov" i Malmö, men han skulle tydligen in till någon klasskamrat för lite självstudier. Duktiga killar som pluggar på för fullt.

Sen i eftermiddag ska vi iväg på lite ärenden. Hämta skötväskan som vi beställt, köpa små saker till köket och kanske om man har tur får man gå en sväng inne på ILVA också ;)


Nej nu kurrar magen och lunchen kallar!


Kommentarer
♥ Maria säger:

Nej jag har inte sett någon av de filmerna, men skulle gärna vilja se alla tre :) Sambon vill inte se Mammut, så det får jag nog lösa på egen hand. Seven pounds har vi... ehm.. hemma... ;) Men har inte hunnit kolla än.



Har ni sett Righteous kill då? Den var också bra tyckte jag!

2009-02-17 @ 12:21:23
URL: http://mimariatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0