Veckans träning

2009-12-11 @ 10:58:01

Kan  inte ligga på latsidan inte...nu är det Beach 2010 som väntar =)

091208

Snälla "tant" Sara kom förbi och var lite barnvakt. Jag passade genast på att svira om till mina snygga träningskläder och kila ner på 24Fitness.
Vet att Amanda har det toppen hos Sara men på något vis är man i alla fall stressad som mamma när man har barnvakt. Blev inget längre pass men hann med en ordentlig omgång Mage och hoppade över Triceps (hatar den övningen)

 

091210

Barnledig. Inte det första jag  tänker på då att jag ska träna. Lägger mig på soffan men känner mig snart som en soff-potatis. Tog mig i kragen och kilade ner på gymet i alla fall.
Triceps tills de skakade i hela kroppen...Mage tills jag knappt kunde resa mig längre och rygg.


Sååå skönt att vara igång igen!!
Hoppas på resultat snart också =)


Kommentarer
♥ Mikaela säger:

Härligt :D



Jag har haft ett break nu i December, om jag hunnit bli frisk till måndag så kör jag så det ryker då. Sen blir det i och för sig London i 4 dagar... Hm nåja, mjukstartar :)

2009-12-11 @ 11:23:18
URL: http://m1kae1a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0