Svider i hjärtat ♥

2009-12-23 @ 22:55:49

Alltid lika svårt att lämna Amanda ifrån sig. Tror aldrig att jag kommer komma ifrån de tårarna som kommer när hon försvinner. Minst 30min i sängen ihop med tårarna innan jag kan bli mig själv igen. Det är ju verkligen för-djävligt att det ska vara på detta viset..men,men...går ju inte att göra något åt det nu! Det som är, de är :(

Kommer nog aldrig förstå vad som hände egentligen, men måste nog inse att detta var det bästa i alla fall. Men som sagt va inte alltid så lätt. Vissa daar är tuffare än andra. Och idag var en dag som tog hårt verkligen . Amandas farmor fyllde år och jag ville verklien komma ut för att gratta henne och sova kvar för att sedan äta lite jullunch. Men eftersom jag och Amandas far inte riktigt kan hållas sams så hoppade jag över firandet. Känns för-djävlit...men,men... Jag hoppas i alla fall att Amanda har det bra och att hon får en trevlig julafton. Tufft att inte få fira sin dotters första julafton ihop med henne...men,men...de kommer fler julaftnar.

Måste försöka lägga tankarna på hyllan och känna glädjen inför jul!

Hoppas ni får en trevli uppesittar kväll och julafton!!

Puss ♥

Kommentarer
♥ Maria säger:

Usch... Skickar kramar till dig, och jag vet ju hur du har det! I år har vi inte Tindra hos oss, och det blir inte jul på riktigt. Hatar de åren då hon inte är hemma över jul :( Man vill bara gå i ide och inte vakna förrän de kommer tillbaka...



Och för min del har det inte blivit lättare med åren, jag grinar fortfarande när hon ska åka. Vissa gånger går det bättre, men jag gråter alltid.

Ibland kan jag börja gråta flera dagar innan av bara tanken. I år lyckades jag hålla mig tills hon hade gått utanför dörren i alla fall. Hon vet ju att jag blir ledsen, och jag vill inte göra det jobbigare för henne :( De senaste åren har hon också blivit ledsen nämligen.



Ja ja... Inte de orden du vill höra nu kanske. Hoppas du får en riktigt bra jul i alla fall efter omständigheterna!



Stor kram ♥

2009-12-24 @ 00:03:58
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
♥ Fru Evelina - Happily Ever After säger:

Förstår att det är jättetufft att lämna henne ifrån sig :(... Men ni tänker ju på hennes bästa och det gör er till världens bästa föräldrar!



KRAM

2009-12-24 @ 07:05:06
URL: http://happilyeverafter.se
♥ Malin och lilla Oliver säger:

Skickar en stor julkram till dig!

Hoppas du får en så bra jul du kan.

Kramar

2009-12-24 @ 08:46:07
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
♥ Eva & lilleman säger:

Många stora kramar till dig snäckan... Lider med dig, gumman lilla... Tankarna är hos dig! STOR kram!

2009-12-25 @ 09:20:39
♥ Helle säger:

Jag har inte riktigt fattat att det varit dåligt mellan dig och Amandas pappa, även om man anat när du skrivit att ngt inte stått rätt till.

Trodde du skaffat en lägenhet pga jobbet eller liknande. :-(

Men fy f**n va hemskt det måste kännas att inte få vara med sitt barn på dess allra första jul! Jag kan inte ens tänka mig tanken...

Stor styrkekram till dig!

2009-12-25 @ 09:49:03
URL: http://fjaaant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0