Hej mitt vinterland...

2009-12-17 @ 09:16:29

Nu befinner vi oss på lite nordligare breddgrader, anlände till Uppsala vid 15tiden igår.
Här är det lite skillnad på klimatet mot våra sydliga breddgrader :) Just nu -7grader
*brrrrr*
Det är riktigt kallt och Amanda har varma sköna vinter-kläder, men inte mamma-Marie.
Måste iväg för att inhandla lite bättre kläder.

Idag står pulka åkning på schemat och sen ikväll middag ute i Hagby!


Hoppas ni alla har det bra. Lite dåligt med uppdateringen när jag befinner mig här, men ska göra mitt bästa för att berätta vad som händer i vårat liv. Stannar nu ända fram till dne 12Januari.

Ciao så länge... ♥


Kommentarer
♥ Frida säger:

Hua! Här håller vi oss inne.. bor 3mil utanför Åre och här är de - 19,7 idag! brrr! God jul på er!

2009-12-17 @ 10:27:56
URL: http://ivantanpaenliten.blogg.se/
♥ Ankie säger:

Åh stannar du så länge så är ju chansen g stor att man får träffa dig! kramar

2009-12-17 @ 12:38:34
♥ Anna-Karin säger:

Du! Det är ingen skillnad =). Iallafall inte för tillfället, vi har -6 grader och fullt med snö!

2009-12-17 @ 12:44:29
URL: http://elinliedberg.blogg.se/
♥ Eva & Neo säger:

Heeej, men vad typiskt... Har försökt allt för att hitta ditt nr genom att byta mobil, men utan resultat.. Haha... Men jag skriver ner ditt nr på en lapp eftersom jag glömt min mobil hemma o jag är på jobb.. haha, lite förvirrad. :P



Men vi kommer gärna hem på fika hos er och ni är välkommna hem till oss också. Hoppas att allt är bra med er och klä på er så ni inte bli sjuka. ;)

Kram!

2009-12-17 @ 15:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0