Dan före doppare dan

2009-12-23 @ 07:14:39

Nu är det inte lånt kvar...I moron är det Julafton.

Idag står det på schemat att åka ut till Amandas farmor och "farfar" för att fira födelsedag. Är hennes kära farmor som blir ett år yngre ;)

Sedan stannar väl lillan ute på landet med pappa sin och jag träffar henne igen på juldagen. Tankarna har snurrat fram och tillbaka om hur jag ska göra på julafton egentligen. Självklart vill jag fira min dotters första jul ihop med henne men pga omständigheterna så avstår jag nog och vi får ha våran lilla julafton på juldagen istället. Får se fram emot nästa år istället...Kommer ju mååånga jular framöver att fira!

Övriga familjen ska idag ner på stan (barnfria) och ta en öl på O'learys och inhandla de sista klapparna. Men hinner nog inte med det också. Lite synd då det blivit som en liten tradition att sitta där innan jul och slappa lite inför allt julstök :) Men blir fler jular för det me.

Ingen anan vaken i huset utan bara jag och Amanda som suttit framför tvn sedan 06.oo. Hon är en glad liten skit så ingen fara. Men hoppas alla andra också vaknar snart så barnen kan busa och jag kan göra det sista på en av mina julklappar ;)

God Jul!

Kommentarer
♥ Anna säger:

GOD JUL! Hoppas du får en bra jul även om du och Amanda är på skilda håll. Kramar

2009-12-23 @ 09:03:26
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0