Underbara tider

2009-08-10 @ 08:32:09

Vi befinner oss som bekant i Uppsala jag och lilla Amanda.
Kommer vara här fram till den sista augusti. Bor just nu hemma hos min bror Peter men kommer flytta ut till farmor och "farfar" i Hagby till helgen.

Har hunnit med en himla massa under dessa dagar vi varit här. Solen har skinit hela dagarna så 3dagar på båten har det blivit. Såå himla underbart. Amanda älskade det också för hon sov mest hela tiden. Kanske var skönt med guppandet och kluck ljudet.

Promenerat, promenerat och promenerat har vi gjort också. Drog med mig brorsan och hans tjej på GI dieten så det har varit morgonpromenader varje dag och omelett till frukost. Kul att få med sig flera. men idag tackar jag nej till morgonpromenaden. Känner att jag behöver vila lite. Idag är det ingen strålande solsken heller så blir nog en slap dag hemma.

Hoppas ni har det super bra! Blir lite dåligt med att skriva och att uppdatera mig själv i alla era fina bloggar. Men ska försöka komma ikapp snart :)

Ciao!!


Kommentarer
♥ Amanda säger:

Jag har börjat göra ett smycke till dig. Var kan jag skicka det om du vill ha det till dopet? :O)

2009-08-10 @ 08:58:04
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0