Underbara söndags morgon

2009-08-02 @ 09:38:25


(Amanda myser på sitt stora täcke framför TVn)


Morgonen denna underbara soliga söndag startade redan vid 07.15 då vår lilla prinsessa tyckte att hon hade sovit nog för denna natten. Jag tog med henne ner och la henne på ett stort tecke framför tvn så hon kunde kika på barnprogrammet :o) Hon tycker om att kika på tv och tom så att hon ligger och skrattar ibland, vet egentligen inte åt vad, men hon skrattar i alla fall.

Efter att både Amanda och jag hade fått i oss lite frukost så hörde jag hur brandvarnaren här hemma började tjuta. Förstod att batteriet var slut och bad Jimmie ta ner varnaren. Jag tog Amanda i vagnen och gick till ICA för att köpa nytt. Aldrig innan har man väl varit så himla noga med brandvarnare som man är nu när man har en liten bebis hemma. Skulle man gå miste om henne för en sån litensak skulle man ju aldrig förlåta sig själv. Eftersom det var så himla fint väder så tog vi en promenad ner till hamnen och hem igen. Amanda somnade på vägen så jag satte mig ute i solen på framsidan och läste lite i en bok.

Eftersom lillan fortfrande ligger i sin säng och sover så tänker jag minsann ta mig en liten powernap jag me. Jimmie jobbar idag som vanligt och börjar redan vid 12.oo, så lika bra att passa på o vila medans han är hemma och kan ta henne om hon vaknar....

Hoppas ni får en underbart fin söndag!  ♥

Kommentarer
♥ Fru Evelina säger:

godmorgon!

det finns en massa fint på hemavdelningen inne på gekås, och till lite större barn (68->) finns en himla massa, speciellt till tjejer tyckte jag!

så du kommer nog hitta en hel del gissar jag på hihi...



kram!

2009-08-02 @ 11:32:30
URL: http://mammabloggarna.se/fruevelina
♥ Maria säger:

Elliot älskar också att "titta" på TV, han blir jättefascinerad. Det finns säkert folk som tycker det är fyfy, men who cares.



Hon är inte alls lik dig lilltjejen ;)

2009-08-02 @ 16:36:17
URL: http://mimariatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0