Huvudvärk & Trött

2009-08-04 @ 21:17:37

Idag har det varit en full späckad dag kan man minst sagt säga.

Amanda vaknade vid 06, jag gick ner och gav henne mat. Helt plötsligt kom även Jimmie strosande ner för trappen och sa att han inte kunde sova, jag tog tillfället i akt att vila ytterligare en timma.

Sedan var det dax för service på bilen vid 8.3o - fick meddelade om att bilen inte skulle vara klar förrän vid lunch så vi hann med både en frukost på "Jägersro" och en bussresa ner på stan för att fönstershoppa lite.
Tillbaka och hämtade bilen strax innan 12.oo - sedan hem för att börja packa. Men det var lättare sagt än gjort eftersom Amanda inte alls ville vila/sova. Efter mycket om och men så somnade hon vid 18.oo, men vaknade vid 18.30 igen.....och sedan dess har det varit SKRIK - SKRIK - SKRIK!! Fram till 21.oo då hon ÄNTLIGEN somnade efter en lååångpromenad.

Har så himla ont i huvudet nu. Inte fått i mig ordentligt med mat, inte hunnit packa, stressad inför morgondagen eftersom vi ska flyga så tidigt, tinnitus pga en skrikandes liten flicka....

Nej usch,jag skulle bara vilja dra täcket över huvudet just nu och strunta i allt och bara SOVA - men det går ju INTE!
Ska försöka ta tag i detta nu! Hoppas ni har en trevlig kväll!

Kommentarer
♥ Malin säger:

Jag kommer inte ihåg vad det heter =/ Och så sitter jag inte vid den datorn nu. Skriver till dig när jag sätter mig vid den datorn igen =)

Hoppas resan går bra!

2009-08-04 @ 21:42:08
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
♥ Malin, mamma till Alice & Lowe säger:

Har du fått paketet? För det var väl du som vann den röda tunikan :)

2009-08-04 @ 22:12:53
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
♥ Anna säger:

Hoppas du hinner packa och komma iordning innan ni ska iväg. Stor kram

2009-08-04 @ 22:14:17
URL: http://anna1441.webblogg.se/
♥ Mikaela säger:

NU ÄR DET DU SOM KÖPER EN BÄRSJAL människa..!!

2009-08-05 @ 21:27:01
URL: http://m1kae1a.blogg.se/elias/?tmp=192117

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0