Godmorgon måndag!

2009-08-03 @ 07:24:39

Är det höst?
Ja man kan ju tro det i alla fall när man tittar ut genom fönstret. Grått och regnigt ute.

Idag händer det nog inte många knop i denna familj,blir nog en dag i soffan med någon bra film. Tänker på mina kära arbetskamrater som går tillbaka till sina arbetsplatser idag. Inte allt för avis men samtidigt saknar jag dom riktigt mycket. Har redan planer på att komma tillbaka och jobba lite. Får se när det blir och hur mycket det blir, men snart blir det i alla fall. Man hoppas man är lite saknad!

Ärende till Apoteket blir det nog idag också. Amanda har varit så hemkst täppt i näsan inatt och det som gjorde att hon vaknade så tidigt idag tror jag. 06.oo ville hon kliva upp så jag tog ner henne till vardagsrummet, men hon gör inte annat än ligger o jäspar så skulle nog helst fått sova vidare. Hopas hon somnar snart igen,precis fått sin "frukost". Jag känner att någon timmas sömn till skulle sitta fint.

Ska ni hitta på idag da?

Kommentarer
♥ Anna säger:

Vad ska jag göra idag? Ja just det, jobba! ;) Första dagen efter 4 underbara semesterveckor. Men det känns helt okej. Ha en bra dag och hoppas Amanda blir bättre i näsan. Kram

2009-08-03 @ 07:43:20
URL: http://anna1441.webblogg.se/
♥ Mikaela säger:

Å vi har STRÅLANDE sol faktiskt :) Varit ute och gått 10100 steg på 90 minuter!

2009-08-03 @ 15:24:21
URL: http://m1kae1a.blogg.se/elias/?tmp=192117
♥ Alexandra säger:

SJÄLVKLART är du saknad på jobbet gumman, alltid lika kul när du och lilla familjen kommer och hälsar på! Och du är så duktig med viktnedgången och det syns verkligen att barnvagnen används flitigt i naturen!:O)

2009-08-03 @ 18:49:28
URL: http://axelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0