En kväll i UppsalaStad

2009-08-20 @ 22:16:00



Ikväll har jag och "tant" Sara haft en kväll på stan ihop. Blev lite shopping och sedan en middag på Salt. Maten var helt ok men lite överpriser precis som Sara skriver i sin blogg. Efter middagen tog v ett glas Rosé i Loungen bredvid matsalen. Sensommar kvällen bjöd inte på någon vidare värme så vi flyttade sedan vidare in på Terassen. Där vi tog ytterligare ett glas Rosé. Pratat en massa strunt och gamla minnen och bara njutit aav att få vara. Jag hade dock kramp i magen redan efter 1,5timma ifrån Amanda (inte bra) Jag måste lära mig att vara ifrån min underbara skatt.

         


Kommentarer
♥ Anna säger:

Vilken härlig kväll!



2009-08-20 @ 23:04:14
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0