Dålig dag...

2009-08-03 @ 21:53:45

...på alla sett o vis.
Det var inplanerat en långpromenad i Bokskogen men vädergudarna tyckte inte riktigt som vi.
Blev istället en sovmorgon till 11.00 (dock var jag uppe med Amanda redan vid 06-10)

Att vädret påverkar oss människor så sjukt mycket. Jag var så himla taggad igår. Ville till skogen och jogga 5km, ville ta tag i detta med GI på största allvar, ville få med mig Jimmie på en sväng. Men istället blev det ingenting.

Stegräknaren visar idag 4000steg och det skämms jag verkligen för, hoppas på bättre väder i morgon så man kan ta igen lite då.

Har även fuskat med ätandet idag. Inte att jag klämt i mig en massa onödigt utan jag har hoppat över mål. Blev ingen frukost för jag var alldeles för trött, lunchen blev som jag tänkt i alla fall men middagen såg jag inte röken av...AJABAJA!!

Frukost: -
Lunch: Kycklingsallad med Tzatziki
Mellis: -
Middag: -
Kvällsmål: 50gram Vaniljkesella

Som sagt..har en hel del att ta igen i morgon!

PS. Något bra som har hänt är i alla fall att jag trots mammledigheten får ta del av vårat friskvårdsbidrag, så efter semestern i Uppsala är det jag som traskar till "Form Toppen" i Höllviken och köper mig ett årskort.


Kommentarer
♥ therese säger:

Bättre att du äter mindre än att du stoppar i dig en massa förbjudna saker=)

2009-08-04 @ 12:50:15
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0