Buenos Días

2009-08-06 @ 08:22:53

Goten morgen....god morning...godmorgon!

Blev dåligt med bloggandet igår. Var en fullspäckad dag och var inte hemma mycket alls.

Flyget gick som vanligt super bra med lillan. Denna gången var hon lite mer vaken och satt med mig vid fönstret och tittade ut. Skönt att det är en kort resa för usch så varmt det var på planet. Amanda fick ett litet minne från personalen på planet och det var en  liten Giraff nalle *tack SAS*

När vi kom hem till min kära bror så var inte hans sambo hemma och alltså då inte heller Amandas  kusin. Istället för att vi skulle sitta hemma o dega själva så åkte vi med brorsan till Stockholm när han skulle göra lite arbete. Sjukt varmt o Amanda sov mest.

När vi väl kom hem så blev det en fika i skuggan på framsidan, Peter var ute o provkörde lite bil och jag tog en kort promenix. Full rulle hela dagen..
Allt avslutades med lite grillat oc något glas vin. Tillhör ju kanska inte drekt dieten min...men men...det är ju semester...

Idag skiner solen...kanske blir en tur på båten - får se vad som händer.

Ha en underbar dag!

Kommentarer
♥ Mikaela säger:

Jag ska flyga med Elias i December och är redan orolig. Du flyger hej vilt och verkar klara det galant!



HATAR att flyga, blä blä blä.

2009-08-06 @ 09:15:19
URL: http://m1kae1a.blogg.se/elias/?tmp=192117

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0