Bak inför dopet

2009-08-16 @ 14:50:31

Idag har vi inte det bästaste vädret ute i Hagby direkt. Solen skiner och det är ca.21grader men det blåser ta me f*n mer än hemma i Skanör =) Så det fick bli en bakdag. Ammis skulle baka en hel del till Amandas dop och jag ville gärna vara med för att lära mig baka lite. Är tyvärr inte den bästa i köket, men jag lär mig lite undan för undan.

Så idag bakade vi:
* Kolakakor
* Drömmar

Så sen i höst vet jag vad jag ska sysselsätta mig med, det blir till att fylla våran (lilla) frys med bakverk.

Kom även på den briljanta idén att önska mig "Sju sorters kakor" i födelsedagspresent....

Precis tagit mig en liten Power-Nap. Amanda sover fortfarande men vaknar nog snart till för att få lite mat. Kvällen väntar inte så mycket. Kanske ska iväg till Amandas kusin så hon får låna deras badkar och avra ren och fin när pappa kommer i morgon. Jag vet att du läser Jennifer..Är vi välkommna? ;)


Kommentarer
♥ Fru Evelina säger:

duktig du är som bakar till dopet! blir ju mkt godare med hemmabakat =)



kramis

2009-08-16 @ 19:08:21
URL: http://happilyeverafter.se
♥ Eva med Neo säger:

Du kan baka lite åt oss också när du ändå är igång ;D

2009-08-18 @ 12:04:03
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0