Underbara vår

2009-04-02 @ 19:15:19

Precis kommit in efter att ha varit ut på en kvällspromenad i solen med Baileys. Jag ÄLSKAR verkligen våren. Man blir så glad, får extra energi och vill få en massa gjort. Under min promenad mötte jag en massa andra människor. Både hundägare, fågelskådare och motionärer. Man blir så glad av att se att folk verkligen tar sig ut.

Varit en sååå slapp dag idag och jag är så himla glad för det. Tog mig en ordentlig sovmorgon. Tro det eller ej men jag klev inte upp förrän 10.3o. Vaknade redan vid 08.oo men bestämde mig för att ligga kvar i sängen och dra mig. Gick upp, tog en dusch och dukade fram "frukosten" åt mig och Jimmie. Vi hade tvättstugen idag också visade det sig så vi fick lite brådis att hinna med det innan vi skulle vara hos BM vid 14.oo. Efter det besöket blev det en tvätt av bilen och sedan hem innan Jimmie skulle iväg och jobba. Jag fortsatte njuta av den lediga dagen och solen och tog mig en bok och satte mig på baksidan och njöt!!

Nu väntar en liten arbetsstund faktiskt. Hade lovat mig själv i morse när jag vaknade att det inte skulle bli något arbetande idag men känner att jag måste kolla av lite saker i alla fall. Kommer bli svårt att släppa jobbet helt känner jag, men måste ta mig i kragen så jag är utvilad när lillan vill titta ut.

Hoppas du också haft en bra dag ♥ Massa kramar från hela familjen!!

Kommentarer
♥ Amanda säger:

Vem älskar inte våren. Vi har också arit ute en stund nu på kvällskvisten. Och det sista vi såg innan vi gick in igen ar fullt med blåsippor i hela grannens trädgård! Så fint! ^^



2009-04-02 @ 19:22:59
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ Maria säger:

Idag var det allra sista bm besöket, och då var huvudet helt fixerat. De senaste två gångerna där för innan har det varit fixerat men aningen ruckbart. Vet inte riktigt i vilka veckor jag var i då bara...

Jag har ju liksom känt hur han har borrat ner huvudet, har fått riktigt ont ner i ljumskarna och blygdbenet är jätteömt.



Kram ♥

2009-04-02 @ 19:58:52
URL: http://mimariatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0