Ullared i morgon

2009-04-05 @ 19:34:49

Äntligen blir det av, i morgon bitti åker jag och killen till Ullared.
Jag har klurat idag på vad vi egentligen ska köpa, men det är ju för bebisen vi åker dit. Det lilla sista som ska inhandlas.

♥ sängkläder
♥ lakan
♥ spälsängsskydd
♥ plastad frotté
♥ badbalja m. ställning
♥ barnolja
♥ babypuder
♥ amningskupor
♥ våtservetter
♥ haklappar
♥ nappflaska

Det mesta vi ska inhandla är ju såklart till lilla prinsesan, men en del ska vi även ha till hemmet. Får lägga upp bilder i morgon på vad som inhandlats, blir nog en hel del om jag känner oss rätt =)

Har ni några tips på vad man ska inhandla när man ändå är där så skriv en kommentar!

♥15 dagar kvar♥

Kommentarer
♥ Alexandra säger:

Jo tiden går ju hur fort som helst :o fattar inte att den kan gå så fort faktiskt :o ... jag har 106 dagar kvar så att hmm tycker inte de va länge sen jag sa till dig att vi skulle ha en plutt :P hihi. men våran vägra visa könet på rutin ultraljudet ^^ hihi...



Åååh skaru te ullared imorgon . hoppas de inte sätter igång där då hihi :P jag ska dit i maj o hmm försöker få ihop en lista på va som ska handlas men svårt :P

2009-04-05 @ 19:42:56
URL: http://lawinborg.blogg.se/
♥ Elin säger:

Å vad spännande att handla det sista. Ser att du inte har så lång tid kvar. Önskar dig LYCKA TILL!!

Kram

2009-04-05 @ 19:53:33
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
♥ Amanda säger:

Badbalja skulle jag säga men det stod juh redan med på din lista.

Jag köpte en jättefin bebishandduk till Ludde där med. Du vet en sån där med huva. Billigt som sjutton! Det var ett lejon på den ena och en groda på den andra. Superfina. ^^ Det kan juh vara ett tips kanske. Och mobil och sådant till beben kanske??

2009-04-05 @ 21:16:09
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ Maria säger:

Wiii vad kul med Ullared! Håller med Amanda, jag köpte också en jättemysig badkåpa där. Sån som man verkligen kan packa in dem i.

Mobil till sängen ångrar jag att jag inte köpte där, men det kanske ni redan har fixat?

2009-04-05 @ 21:42:41
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
♥ Claire säger:

Ha en riktigt bra dag i Ullared och kör försiktigt! Stressa inte...kom ihåg att ni måste äta & dricka också ;-) Kram från Claire

2009-04-05 @ 23:00:18
♥ Malin S säger:

Jag bor ganska nära Ullared (1 1/2 timmes bilresa) men var ändå längesedan jag var där. Funderar på att babyshoppa där och det skulle vara super om du ville berätta/visa utbudet =)

2009-04-07 @ 23:14:06
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0