Pinsamt -obetald räkning

2009-04-17 @ 13:51:47

När jag fick hem posten idag började jag fundera varför jag fått så många brev från samma ställe. Var det för att dom kanske skickat en sammanställning eller har jag missat något? Öppnade kuvertet och fick se att jag helt och hållet missat betala bilen denna månaden. Sååå himla pinsamt för jag är alltid super noga med alla mina räkningar. Jag var ju bara glad denna månad över att jag hade så himla mycket pengar över och funderade inte mer på de. Men nu är man fattig igen eftersom jag var tvungen att betala genast. Sååååå pinsamt tycker jag att det är när man blir sen med sina inbetalningar... Får aldrig mer hända!! Fy på mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0