Jobb för en dag

2009-04-07 @ 11:39:36

Ja idag när Jimmie är på "Hjärt och lungräddning" på jobbet så passar jag på att jobba lite. Man hade kanske behövt en sovmorgon efter gårdagen men när han ändå skulle upp tidigt så var det lika bra för mig att kliva upp också. Så idag blir det nog några timmars arbete i alla fall.

Men om en liten liten stund kommer hjärtat hem och vi ska iväg till Sko Punkten för att inhandla vårskor, karln behövde något att arbeta i så passar på idag, innan han ska till jobb igen och slita.

Ikväll ska jag med jobbet till Höllviken och äta på Millenium. Ska bli super trevligt att träffa alla nu en sista gång innan bebben kommer till världen. Blir först ett besök hemma hos "bossen" och sedan fondue  middag. Gissar på att det blir ganska så sent ;)

Kram ♥

Kommentarer
♥ Anna säger:

Låter som att det kommer bli en trevlig kväll. Önskar att jag hade kraft att göra ngt kul i det fina vädret, men jag orkar inte. Ligger bara hemma och vilar magen. Kram kram

2009-04-07 @ 14:26:48
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0