Godmorgon

2009-04-04 @ 05:07:39

Jahaja, klockan är bara 5.oo o jag har redan hunnit vara ute med Bailey. Inte det roligaste att behöva kliva upp så här tidigt men vad gör man inte när man har en gnylande hund vid fotängen av sängen. Man har ju inget annat val än att klä på sig och ta en runda, men nu kan jag ju inte somna igen :o(
Tur är väl i alla fall att det är lördag i morgon och man har ingenting speciellt planerat utan man kan sova ut om man vill. Men samtidigt trist att sova bort en hel dag med solsken. Nu när jag var ute såg man stora månen försvinna sakta och den var helt illröd, jätte fin och hopas de betyder lika fint väder idag.

Usch, Bailey går fortfarande runt och gnyler. Ska man behöva gå ut en sväng till? Nej det har jag inte direkt någon lust med faktiskt. Om bara Jimmie kunde komma hem nån gång och kanske ta henne innan han lägger sig. Han är iväg och spelar poker i "byn" och ännu har jag inte sett skymten av honom. Kan inte säga att jag är världens gladaste flickvän just nu. Med tanke på alla inbrotten på sistone och min rädsla för mörker så har jag ännu inte somnat ordentligt sen jag gick i säng heller...Ja ni hör ju själva. Hela morgondagen kommer gå bort till sängen...

Hoppas alla ni andra sover sött fortfarande ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0