Dax för sängen

2009-04-03 @ 21:38:11

Ja nu är det dax för mig och lillan att krypa till kojs. Vart en jobbig dag när man skulle iväg in till stan för kundbesök och en sväng till jobbet. I morgon blir det lugnt iaf. Storhandlig men sen ingenting mer planerat  Ska passa på under shopping rundan i morgon att köpa de jag vill ha på BB. Lite kexchoklad, saft, godis o Ballerinakex ;o) ♥mums♥

Bebben lever luckan i magen. Pressar sig neråt så mycket hon bara kan. Nu när jag sitter i köket vid datorn så känns det som att hon ligger i knät på mig nästan.  Hoppas på att hon snart vill kika ut, men BM sa att hon inte var riktigt fixerad ännu så får väl vänta ett tag till. Men en massa sammandragningar har jag fått de senaste dagarna. Inga direkt värkar men en mensvärk som smyger sig på ibland. Samlar en massa vätska just nu också känner jag. Sååå svullen om fötter/ben. Börjar bli trött på de och glad över att det snart är över så man kan få krama om sin lilla sessa istället för att bara känna fötterna upp i revbenen och sparkar på urinblåsan ;o)

Hoppas ni alla har en trevlig kväll...vi kryper nu ner i sängen ♥

Kommentarer
♥ Maria säger:

Jo jag gillar också blodpudding, men det är nog inte mitt förstaval om jag får välja HELT fritt :) Lustig liten unge det där...



Tur att vår lille plutt ska ut snart, för nu är det bannemej på håret att jag får på mig de sista skorna alltså. De sitter riktigt tight nu :) Fingrarna känns som två gummihandskar fyllda med vatten.



Kram på dig ♥

2009-04-03 @ 21:58:02
URL: http://mimariatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0