Besatt av..

2009-04-09 @ 21:19:36

...att titta på "Unga mödrar"...


Kanske är dom inte världens klokaste människor alla dom som medverkar i denna serie men jag tycker det är riktigt kul att titta på och följa de olika familjerna. Man kan via nutv.dk se alla avsnitten från säsong 1 och jag har nu suttit som klistrad vid datorn om kvällarna och sett alla säsongerna. Inne på den sista nu och lite sorgligt att det snart är över. Men snart har man ju sin egna lilla prinsessa så tid över till datorn kanske inte finns i samma utsträckning framöver. Man får passa på att ligga under täcket i soffan nu..man vet aldrig när hon kikar ut... Men åter igen Anna, det ser mörkt ut, verkar inte vilja bli en bebis idag. Jimmies gissning står på tur. 11April har han gissat på och enligt sista mens så är hon beräknad till den 10april, så man vet aldrig vad som kan ske ♥spännande♥

Nej nu ska jag kika vidare på "Unga mödrar" och samtidigt klämma i mig min mazarin och varma choklad ;o)

Kommentarer
♥ Madde - blivande tvåbarns mamman! säger:

Håller med dig om "unga mödrar", dom är intressanta att följa men som du säger är vissa av dom inte alls speciellt kloka... Svar på alla kommentarer nu haha* Möblerna i uterummet fick/köpte vi av vänner till oss så jag vet inte var dom är inhandlade från början =S men visst är de ett super snyggt möblemang!! Agnes tackar för komplimangen & grattiset! Och hur man komma ut till oss.... tja, ut kommer man men de tar nog en farlig tid. buss från malmö till lund, sedan från lund till bjärred, dock så bussen som går genom flädie (där vi bor) går bara under några få timmar under dygnet tror jag... varför bli du av med ditt körkort? brumma du för fort? ;-) jag kan komma ut till dig en dag isåfall, en fika och maaaassor att prata om ju!!! kramar

2009-04-09 @ 21:55:49
♥ Anonym säger:

Jag kikar också på de när de hinns :D

2009-04-09 @ 21:56:10
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
♥ Emelie säger:

Ja man kan ju undra :)

2009-04-09 @ 22:51:33
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
♥ Malin säger:

Jag sitter som klistrad varje kväll när Unga mödrar går på kanal5 =)

Vissa av tjejerna kan man bara skratta åt =)

2009-04-10 @ 08:29:35
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
♥ Lina säger:

Ja du gumman!

Jag känner så väl igen det där... NÄR SKA DET FÖRSTA TECKNET KOMMA???? =)

2009-04-10 @ 10:14:12
URL: http://endellina.blogg.se/
♥ Emelie säger:

Jag vill jätte gärna kolla på alla avsnitt på internet men det kostar att se dom :S Hur gjorde du? :D

2009-04-13 @ 20:24:24
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0