♥ 5dagar kvar ♥

2009-04-15 @ 11:45:15

Till helgen kommer våran lilla prinsessa till världen, iaf om jag får bestämma :o)

Men än så länge rockar hon loss i magen ordentligt. Så aktiv som hon var under gårdagskvällen och nu under morgonen har hon aldrig varit. Hela magen verkligen bökar runt och det var tom så att Jimmie var tvungen att kika en gång extra igår och frågade -"Vad håller hon på med?"  Hehe,det är våran lilla rockande prinsessa som dansar loss de sista i magen innan hon kommer ut o säger hej!

I morgon är det besök hos BM. Jag hoppas på att det blir de sista innan födseln. Vi har ett till möte inbokat den 24april men hoppas hon är ute då. Vill ju visa henne för hela världen ♥

Idag ska de sista förberedelserna göras innan hon får komma också :o)
Jag ska ladda min Mp3 spelare full med musik så man har något att "digga" till om det drar ut på tiden på BB och sen så ska jag renskriva min födelseplan. Inte för att den innehåller allt för mycket infoo men lite önskemål har jag/vi iaf.

Nu ska jag ta min andra kopp the för dagen och jobba vidare...


Bjuder på en bild på världens sötaste brorsdotter Alva ♥

Kommentarer
♥ Helle säger:

Vilken liten godbit din brorsdotter är! :-)

Hoppas, hoppas eran tös kommer snart också! :-)

2009-04-16 @ 12:47:59
URL: http://fjaaant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0