v.17

2008-10-25 @ 16:59:46

Idag går jag in i graviditetsvecka 17. Mycket som händer ny med kroppen och magen.

Igår tror jag faktiskt även att jag kände första lilla rörelsen i magen. Hade varit full rulle under hela dagen coh klockan blev mycket innan jag kröp till sängs. När jag la mig ner och slapnade av ordentligt kände jag ett litet pirrande-kittlande från under naveln. Hoppas så på att det var lilla bebben som rörde lite på sig. Var nog trött på allt oväsen som har först här hemma under senaste dagarna.

Något som är väldigt positivt är också at jag fått tillbaka hungern. Inte kunnat äta speciellt mycket fram till nu men nu går jag och äter mest hela tiden. Sugen jämt :) Läste att detta beror på att barnet samlar på sig mera fett för att kunna reglera kroppstemperaturen.

Magen växer o jcg tänkte lägga in en liten bild så ni får se hur jag ser ut idag. Tycker mest att man känner sig som en liten tjockis men samtidigt njuter jag såå mycket och älskar min lilla mage över allt annat.

                     

Kommentarer
♥ Anna säger:

Kommer följa din blogg o graviditet med spänning :)

2008-10-25 @ 22:26:09
URL: http://anna1441.webblogg.se/
♥ M i m m i s | D e s i g n säger:

Jättefin mage du har :)

2008-10-26 @ 21:06:36
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0