Fredag = Stress

2008-10-17 @ 12:04:17


Varför
känner jag mig alltid som mest stressad på fredagar?

Är det inte då man egentligen borde börja koppla av inför helgen?

Min kropp har nog missförstått det hela helt enkelt och jag känner mig helt snurrig för jag ska hinna med så mycket på jobb innan jag kan gå hem.


Underbart är i alla fall

  • Att solen skiner ute
  • Det blir tårta till eftermiddags fikat,
  • Jag får en ros med mig hem (fått av en kund).


Svar på en fråga jag fått från en läsare!

Fråga: Är ni Gifta? Med tanke på efternamnet i bloggen?
Svar: Nej vi är inte gifta. Men redan bestämt att våran lilla kotte ska få Jimmies efternamn.

Kommentarer
♥ M i m m i s | D e s i g n säger:

Du avslutade nog inte riktigt sista meningen i detta inlägget ;) Jag är också lite nyfiken :)



Kramkram

2008-10-17 @ 23:22:50
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0