Dagdrömmer

2008-10-23 @ 14:28:24

Idag har jag varit en riktig dagdrömmare.

Har jag flugit iväg till varmare bräddgrader och legat på en kritvit strand under strålande solsken, sedan tagit mig till London för lite jul shopping i snöovädret och nu sist flaxade jag iväg till en ny lägenhet med helt ny inredning.


Skönt att man kan leva på drömmar länge. Kan sitta på nätet och kika in på någon härlig rese sida och låtsas för en sekund att jag ska iväg. Drömmer om att få inreda ett nytt hem och kikar på IKEA, Jotex, ILVA, Bolaget och alla dom andra inredningsbutikerna. Älskar att få drömma för en sekund.


Nu ska jag drömma mig vidare....

Kommentarer
♥ Anna säger:

Stort grattis!

2008-10-25 @ 19:49:20
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0