Tjejkväll...

2008-11-28 @ 21:42:30

Idag har det varit en riktig tjejkväll.
Har egentligen lovat mig själv att aldrig mer gå på bio eftersom jag som vanligast somnar i biosalongen. Men Camilla var sugen på något skoj så vi hittade en premiär som skulle visas redan klockan 18.30.

Filmen heter "De Ofrivilliga" och skildrar 5 människors olika liv och situationer. Är ingen action film direkt och jag tyckte kanske inte om den till en början. Gänget med farbröder och tanter bredvid oss gick redan efter 15minuter men vi höll oss kvar. Tur var väl det för jag tycker att det var en riktigt bra film. Filmen hade ett budskap och fick mig att tänka till.
Det värsta är att den ena scenen utspelar två unga flickors liv och den riktiga fjortis perioden. Jag ser ju vad vi har att vänta oss när lilla Amanda växer upp och blir en fjortis :p Tur att vi har några år kvar till dess.

Nu sitter jag ensam hemma och lyssnar på den älskade Eros Ramazzotti. Lite tända ljus och en kopp varm choklad. Det enda som verkligen saknas är min älskade pojkvän. Han sliter som vanligt på jobbet och har dessutom ikväll premiär på julbordet. Antar att han har häcken full och blir riktigt sen hem.

Jag ska i alla fall försöka få tiden att gå genom att beställa framkallning på lite bilder så jag kan börja med min efterlängtade ScrapBooking. Jag har sagt det så länge men det blir ju aldrig gjort, lika bra att man tar sig i kragen och börjar....



Kommentarer
♥ Camilla säger:

Tack för en trevlig kväll tillsammans med dig...Du är så gooo att umgås med ler

Söt bild på dig och Jimmie =)

Kram

2008-11-28 @ 22:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0