Shopping på Ullared

2008-11-17 @ 18:18:02

Var för första gången i mitt liv till Ullared i lördags. Jag hade stora förväntningar och sov inte en blund mellan fredag och lördag. Camilla plockade upp mig redan 04.30 och sedan bar det av. Var på Ullared vid 07.30 och sedan var det shopping som gällde för hela slanten under hela dagen!

Jag shoppade julklappar, lite saker till hemmet och självklart saker till våran lilla flicka som vi väntar. BM sa till mig i fredags på ultraljudet att "man kan aldrig vara säker på att det är en tjej till 100% så handla inte för mycket rosa saker nu". Men så glada som vi blev över att vi ska få en flicka så var det självklart svårt att låta bli de söta små rosa sakerna. Att handla på Ullared är inte direkt ett rån så vad gör de om inte vårat barn får användning av dessa kläder? Finns alltid någon annan man känner i omgivningen som kan ha behov av dom.









Ullared är verkligen värt ett besök till innan bebben tittar ut.Fanns hur mycket barn saker som helst och dessutom otroligt billigt. Så ni som inte varit där men kanske iaf funderat på det tycker jag ska ta och boka in redan nu en liten tripp till Falkenberg. Jag och Jimmie kommer säkerligen åka igen när jag börjar min ledighet och inhandla de sista till nya huset och bebisens ankomst.




Kommentarer
♥ Anonym säger:

Kläderna du köpte till er lilla flicka är jättefina ler´.....Jag är glad att vi blivit så bra vänner ler

Jag längtar tills Amanda tittar ut =)

Kram

2008-11-17 @ 22:37:18
♥ M säger:

vad söta! när sker flytten ttill nya huset?

2008-11-19 @ 23:27:59
♥ alexandra säger:

ullared är ju suuuuuuuuper kul :D

2008-11-22 @ 23:50:50
URL: http://lawinborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0