Nya lägenheten

2008-11-07 @ 21:41:44

Precis kommit hem efter att ha varit ut till Skanör och måttat lite i vårat lilla gulliga radhus ;) Huset är inte direkt byggt under 2000-talet utan har några år på nacken så det väntas en ganska stor renovering. Eftersom jag har turen att ha en kär bror som pysslar med kök och bad så ska jag nu få en fin liten ritning på något mordernt och fint. Finns så mycket man skulle kunna göra, men allt kostar ju en massa pengar och man får tänka på att vi än så länge bara hyr detta.

Inflyttning väntas inte förrän efter årsskiftet men jag längtar redan sååå. Frågan är bara hur jag ska klara av alla ensamma sena kvällar när Jimmie jobbar eftersom jag är fruktansvärt mörkrädd, och nu ska vi helt plötsligt ha två våningar. Tur att vi har vakthunden...

             

Kommer fler bilder längre fram men än så länge får ni nöja er med detta...

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0