Jimmie kände av första sparken

2008-11-29 @ 11:59:54

Som anat var Jimmie hemma väldigt sent inatt efter att ha slitit hårt på jobbet och plockat iordning allt inför julborden. Blev inte sittandes uppe allt för sent utan kom o kröp ner i sängen precis innan jag somnade till igen.

Jag hade dock en krabat i magen som inte alls ville sova, sparkade runt som tusan och vred sig så jag blev helt spänd över magen. Fort slet jag tag i Jimmies hand och sa att han skulle få känna. Blev självklart stilla en stund efter att han lagt handen på min mage, men sen helt plöstlig så sparkade det till och Jimmie ropade till -"DÄR!!". Han har äntligen fått känna av den första sparken från Amanda :)

Kommentarer
♥ Camilla säger:

Jasså han fick känna den första sparken från Amanada hon är en liten livlig krabat ler

Kram

2008-11-29 @ 14:34:35
♥ Link säger:

Det är en av de grymmaste saker man kan känna. Jag satt och höll min hand på L´s mage väldigt mycket efter att jag hade känt den första sparken. Efter ett tag så verkade det som om ungen visste när jag kände, då den började sparka när jag la dit handen.

2008-11-30 @ 12:43:20
URL: http://dryorophus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0