Vilken dag!

2010-03-20 @ 21:16:39

Idag började dagen inte direkt på Amandas bästa sida och själv så var jag som en riktig zombie och inte ens 2-3koppar kaffe kunde få mig på rätt sida denna morgon. En film lite senare på förmiddagen fick dock oss båda två på betydligt bättre humör. Ingen av oss hade sovit ordentligt så kanske inte var så märkligt att vi var hängiga båda två.



Amanda somnade till en stund efter filmen och jag kunde då passa på att fixa med tvätten i tvättstugan. Fick besök 30minsenare och då ville hon inte alls sova längre. Roligare att spexa framför folk ju än att ligga i sin säng och sova :o) Borde väl mamma förstå? *hehe*



Efter att allt var klart i tvättstugan så satte vi oss på bussen för en liten shopping-runda ute på Burlöv Centrum. Jag var riktigt duktig idag som inte alls gick in på barnavdelningarna, tom. hon i kassan försöka locka mig men jag tackade nej :o) Duktigt va? Istället blev det lite shopping till mamma Marie...Jeans och en myspys tröja som jag saknat såå!

Blev lite matnyttigt med hem också...



Amanda går numera över till "Fullkornsvälling från 12mån" här hemma. Får se vad de är för skillnad egentligen. Hon fick full flaska innan hon somnade ikväll och hon sover gott och det hoppas jag på att hon gör hela natten.

Nu ska jag slå mig ner i soffan och kika på LAW ABIDING CITIZEN!


Kliar i tänderna...två till på gång :o)


Kommentarer
♥ Joline ensamstånde mamma till två! säger:

ja visst är dem söta =) anton har också en fast med killfärgerna. kul att matcha dem =)

jag har precis också bytt välling, den nya från 24 mån, märkt stor skillnad här iallafall..

2010-03-20 @ 21:44:23
URL: http://mamiij.blogg.se/
♥ Diana säger:

Jag märker ingen skillnad när jag byttat vällingar!

2010-03-21 @ 12:35:58
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0