Underbara vårväder

2010-03-14 @ 13:10:25

Efter några dagars grå himel så sprack det upp igår igen.
Solen skiner, en massa folk ute och jag känner mig full av energi.
Jag är verkligen världens lyckligaste just nu känns det som, vill inte ändra på någonting i mitt liv. Jag har allt jag kan önska mig (nästan) ;)

Igår blev det en tur till Entré och lite små shopping och idag har vi varit ute hela förmiddagen. Tog en promenad genom parken, gick inom Emmaus och gjorde lite fynd och sedan har vi gungat och Amanda har även för första gången fått testa på att vara ute och gå i lekparken. Hade inte riktigt rätt kläder för att sitta ner i sanden men kanske blir lika fint väder i morgon så då tar vi på oss overallen och går ut.

Amanda har precis somnat och jag ska nu slå mig ner på balkongen med en kopp kaffe och en liten bit choklad ;) Hoppas ni också har en underbart bra dag!!

Detta är dagens fynd!

Byxor till lillan: 20.-
Ljuslyktor från CultDesign: 20.-/st


Amanda ÄLSKAR att gunga ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0