Strul med FK :o(

2010-03-28 @ 09:26:17

Jag har alltid varit så nöjd med FörsäkringsKassan för jag har alltid fått mina pengar i tid och allt har alltid varit rätt. Men tji fick jag när jag idag gick in för att se hur dom räknat ut min ersättning. Jag visste att det skulle bli lite mindre denna månaden men inte att det skulle bli SÅ lite. På derashemsida och Mina Sidor ser det ut som att jag tagit massa halvdagar, tre fjärdedels dagar osv. Men det har jag INTE valt. Jag ska ringa dom direkt i morgon bitti....

Just nu är jag INTE speciellt glad!! Blir till o hålla i örena denna månad :o(

Kommentarer
♥ Malin säger:

Dom har telefontid idag med. Öppnar kl tre! Ring då. Oftast mycker trevligare folk på helgen!

2010-03-28 @ 10:21:29
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
♥ Carro - mamma till Noel säger:

Ja, det blev ju faktiskt riktigt bra tillslut och inte kan jag påstå att det är slitet heller, enligt mig iaf, en frisör hade kanske dött av att se det. men jag tycker det nästan är mjukare och finare än innan då man varit noga med inpackningar och sånt! : ) jag började iaf med att totalbleka håret, hela tre gånger blev det med några dagars och sedan en veckas mellanrum. sedan la jag i en ljus askblond färg, hade tagit en ännu ljusare om det fanns där jag handlade, ska tydligen finnas någon som heter Loreal, Preference 10.21 Stockholm, det är en extra ljusaskblond färg som enligt alla internetforum ska vara superbra : ) sedan gjorde jag ljusa slingor på det efter några veckor och tänker fortsätta med det tills jag är blond igen : ) tycker du ska köra på, blir det helt galet så får du bara lägga i en ljusare brunfärg eller nått : ) kramar

2010-03-28 @ 11:06:53
URL: http://intox.blogg.se/
♥ Carro - mamma till Noel säger:

fast du kanske inte är rördhårig? då räcker det nog med en totalblekning, ljusaskblond och sedan slingor om du känner för det! : )

2010-03-28 @ 11:08:29
URL: http://intox.blogg.se/
♥ Jennie & Grodan säger:

Jag fick också extremt lite pengar, men visade sig att det var pga kort månad + att 1.500 försvann då jag låg i kräksjukan & Halsfluss. Thomas ringde in & tog pappadagar, han GLÖMDE att säga det magiska ordet "att min sambo ligger SJUK - därför tar jag ut pappadagar 5 dagar" Jag blev lite piss, för skulle behövt mina sjukpengar. men får gå vidare utan dessa pengar mutter mutter



Sv: badbyxorna köpte jag på H&M, men det var nog mer än ett ½ år sedan :/



2010-03-29 @ 19:09:55
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0