Söndags morgon...

2010-03-21 @ 07:22:13

Ja då var det söndag igen och sista dagen på denna underbara vecka.

Som vanligt förgyller min kära kaffebryggare morgonen och snart har jag fått i mig den första koppen. Kan inte skryta med speciellt mycket sömn inatt. Amanda håller på att få ytterligare 2tänder så hon har varit lite bökig, sista 2timmarna fick hon dela säng med mamsi. Länge sen hon gjorde det...myspys

Idag står på schemat:
* Modevisning på Grand
* Fika i Lund
*Planering av Sarisens födelsedagspresent, Cinderella kryssning :oP

Men som jag känner mig just nu så blir det ingenting gjort idag. Kan väl ha sovit 3-4timmar inatt. Ska ta igen det idag tänkte jag och planera lite inför lillans kalas. Måste ha ork till morgondagens arbetande också..Hitta "Den rätta gnistan"...



Ska ni hitta på idag? Tips på pyssel för en regnig och sliten dag?


Kommentarer
♥ Amandas Farmor säger:

Hej mina toppen tjejer.Myspys i sängen med snorpan låter inte helt fel,i Uppsala är det också himla tråkit väder,kanske vi åker och tittar på Tapeter till Mat-rummet.Kanske jag får ha Snorpan när ni åket med Cinderella,HOPPAS.Ha nu en riktigt bra Söndag och var rädd om er.Pussar och Kramar.

2010-03-21 @ 09:44:16
♥ Denise - Ännu en mammablogg säger:

sv: Jo det är ju så, dom lär sig mycket med en gång och det måste verkligen vara mega jobbigt för dom små liven. Tror att Wilgots hjärna vill mer äb vad hans kropp klarar av och därför blir han frusterad. Det är ju så mycket som det kan vara, man är ju så ovis.



Skönt för dig att du kom på vad det var!!



kram

2010-03-21 @ 10:52:32
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0