Snooze...

2010-03-23 @ 08:23:04

Sena kvällar och snooze på morgonen går inte ihop sig. Det har jag fått erfara denna morgon.
Hade en helt underbar dag igår både på jobb och efter jobb. Ganska lugnt på jobbet, satte mig faktiskt och ringde lite ihop med mina medarbetare (saknat)

Efter jobb blev det en trevlig stund med Mr.P. Käkade på Mando och fikade på EspressoHouse. En helt perfekt kväll. Mycket prat om jobb och framtida val, hjärnan gick igång på full varv och nu vill jag bara att det ska bli sommar och sol så man kan ta tag i lite av planerna.

Idag är det Jobb Jobb Jobb som gäller och sedan är det självklart fotboll. MFF möter ÖSK - Hemmapremiär. Ska dock inte till Arenan för att se matchen utan vi är ett gäng som ska till O'Learys och umgås. Ser verkligen fram emot kväll!

Hittar ni på idag?!

Kommentarer
♥ Jennifer H säger:

Skolan och sen slutar man kl halv 12. Skönt! Se blir det att plugga lite.

Allt bra med er? Kramar

2010-03-23 @ 09:24:00
URL: http://jenniferholmstrom.blogg.se/
♥ Mikaela (o Elias) säger:

Jaa du, tittar ut på snön som kommit o svär lite extra... Startat en ny blogg, blir nog inte så mkt om Elias där i men ja du kanske har lust att läsa ibland iaf. Hm sen har jag inte gjort så mkt o ska nog inte göra så mkt :)



Frisören i eftermiddag, börjar se utländsk ut :D



Kram

2010-03-23 @ 12:32:55
URL: http://mynewplace.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0