Polispådrag = Ingen sömn

2010-03-06 @ 07:09:18

Usch vilken natt...Vid 01.45 vaknade jag av det dånade och lät i vårat trapphus. Först trodde jag bara att jag drömde men öppnade balkongen och hörde att det stod någon o röck i ytterdörren och skrek. *suck* "T'nk om dom väcker Amanda" var min tanke. Öppnade upp balkongfönstret och bad dom sluta upp!! -"Släpp in mig istället" skrek damen som stod utanför tillbaka. Men jag ville inte gå och öppna nån dörr mitt i natten. Jag fick nog och ringde till Securitas, men mitt i mitt samtal med larmcentralen så kom 2st polisbilar och tog henne.

Strax efter detta så vaknade Amanda till och idag tyckte hon att det var morgon redan 6.20 *trött*

Just nu sitter vi o kikar på "Barnkanalen" och Amanda är fast i något litet lamm på TV :D Får bli en kopp kaffe till mig nu så jag vaknar! Vid 10.oo ska vi iväg till Handelsboden i Malmö där min kära bror är placerad idag och pratar motorcykelhjälmar.

 

Ska ni hitta på idag?


Kommentarer
♥ Malin, Alice & Lowes mamma! säger:

Men fy vad otäckt!!

2010-03-06 @ 12:39:18
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0