Onsdag 17e mars

2010-03-17 @ 22:18:00

Vilken dag! Dagens känslor: stress - vänskap - separationsångest - lättnad - irritation
Ja det är en hel del blandade känslor denna dag. Men måste nog säga att det blev ett bra slut trotts allt.

Haft lite mycket i huvudet idag tror jag, behövde prata av mig lite och det har jag verkligen fått göra. Var hem till världens bästa P och åt sushi och kikade på film...hmmm...vad var det den hette nu igen :oP  "Pelham 123" En riktigt bra film med bl.a. Denzel Washington och John Travolta.

Har inte så mycket att skriva om denna dag egentligen. Blev en tidig morgon då det var dax för jobb. Sån fruktansvärt separationsångest över att lämna Amanda idag dock. Vissa dagar är värre än andra!


Nu väntar kudden och nallen hennes i min säng så jag kan få lite sömn. I morgon är det dax för jobb igen och efter jobb så är det ett seminarie jag ska gå på. Hemma sent och det blir nog tyvärr inte speciellt mycket bloggande...men jag är snart på banen igen och ger er en massa nytt att läsa.

Natti Natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0