Barn Bazar

2010-03-25 @ 19:43:28

Så var även denna dagen förbi. Man kan verkligen summera dagen som fullspäckad.

Började dagen med ett GALLSKRIK inne från Amandas rum. Gissa om jag HOPPADE upp ur sngen utan att ens sträcka lite på mig först. När jag kommer in i rummet så sitter Amanda och gråter, det visar sig att hon haft ner lampskärmen till sin sänglampa och antagligen blivit rädd av smällen.

09.oo så var det dax för BabyCafé på Segevång. När vi kom dit var vi alldeles ensamma men efter 45min så var det fullt hus. En massa nya mammor med små bäbisar. Då inser man att Amanda inte är någon bebis längre utan hon är en liten flicka.

Vid 10.oo var vi tvungna att kila hem en snabbis för att min hyresvärd skulle komma och räkna på köket. Nu är det beställt och om några veckor påbörjas renoveringen.

Sedan har jag, Amanda, Malin och Oliver gått ner på stan. Efter Värnhem så slank vi in på en Barn Bazar och detta fick lillan min ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0