Baka Baka Liten Kaka

2010-03-09 @ 16:24:31

Idag har jag hämtat upp min underbara lilla tjejsing igen *världens lyckligaste*

Ute är det SVIN kallt så blev ingen längre promenad för oss direkt innan vi skulle hem. Står just nu i köket och lagar mat åt lillan. Idag blir det kökt potatis och korv. Amanda springer runt och jagar katterna :D

Väntade främmande till kvällen men blir nog inget. Planerar om och tror att jag och lillan tar ett bad ihop. Är riktigt frusen efter att ha varit ute. Just nu slinker en kopp varm choklad ner också för att försöka tina.

Fick ett brödrecept av Sara som jag tänkte ge mig på ikväll också. Bara hålla tummarna för att det blir en tidig kväll för lillan så jag hinner. Lägger in bilder och recept senare!

SKa ni hitta på ikväll?

Kommentarer
♥ Amanda säger:

Vad gott det lät med varm choklad. ^^ Och ett varmt bad med det finaste man har är ju aldrig fel. Vi har tyvärr inget badkar. :/



Jag hade tänkt sätta mig på motionscykeln en timme när Ludwig somnar och sen köra ett pass styrka med fitnessbollen. Ska man bli fin någon gång så får man allt bita i det sura äpplet. :P

2010-03-09 @ 17:34:14
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0