Sovmorgon...

2009-10-30 @ 09:07:36

Idag hade jag lyxen att få lite sovmorgon :o)

Och när jag skriver sovmorgon så menar jag inte direkt att jag sovit till 10, sovmorogn för mig är nu för tiden att få vila ut till 8 iaf *hehe* Tänka sig så livet ändrar sig när man får barn.

Suttit uppe med Amanda ett bra tag nu och hon springer runt glatt i sin gå-stol medans jag sitter och jobbar lite. Hon verkar tycka att alla flyttkartonger här hemma är riktigt roliga..Sitter nu och slår på en av dom :o) Att man kan roa en sån liten med de..behövs inte mycket.

Idag står det på schemat att packa de sista, jobba och ta en lång promenad.

Ska ni hitta på idag?


Kommentarer
♥ Malin och lilla Oliver säger:

Vilken lyx med att få sova ända till 7.40!



Idag ska vi mest mysa, fast blir en promenad också med kameran som sällskap =)

2009-10-30 @ 09:10:38
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
♥ Karin säger:

Det förstår jag verkligen för hon är jättesöt. :) Vad härligt med lite sovmorgon, antar att du behövde det efter flytt och allt. Idag ska jag ta en lång promenad i solen och sedan ha en myskväll med sambon framför idol. Önskar er en trevlig helg.

2009-10-30 @ 12:02:30
URL: http://karined.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0