Mästerkocken

2009-10-04 @ 21:16:13

Hehe...Idag har jag lekt mästerkock. Lagat mat/puré åt lilla Amanda.
Det blev potatis o morätter. Hon har redan provsmakat och jag tror att jag fick riktigt bra betyg faktiskt.

 

    

Trotts blåsten idag så begav vi oss ner till brukshundsklubben i Skanör/Falsterbo.
Det var tävlig i lydnad och uppvisning av Aguility. Inte så mycket folk som jag hade hoppats på men jag kan samtidigt förstå att folk intevill bege sig ut i detta ovädret.
Vi stannade en liten stund och sedan begav vi oss till Svågertorp istället =)



    


Kommentarer
♥ Pernilla säger:

Åh vilka fina bilder. Så kul att läsa!!



Kram pernilla!

2009-10-04 @ 22:55:35
♥ Lina säger:

Gud håll i er där nere!!

vill inte att ni blåser bort eller blir skadade :-/

Mysigt med hemkok :-)

2009-10-05 @ 08:53:12
URL: http://endellina.blogg.se/
♥ Eva & Neo säger:

a eftersom hon åt katrinplommon?

2009-10-05 @ 09:55:42
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0