Pysseldag

2009-11-25 @ 10:50:19

Idag blir det en riktig pysseldag hemma.

Tänker knappt gå utanför dörren idag utan vi ska hålla oss inne. Busa till lite musik och leka med alla leksaker på vardagsrumsgolvet. När Amanda sedan får för sig att sova en liten stund så tänkte jag "Scrappa" lite. Var iväg igår och kikade på lite julpapper på Panduro Outlet och idag ska jag försöka få fram något av det. Tanken är att jag ska ha ett album över Amandas första år...inte kommit långt alls (bara 1-sida gjord)
Sedan tänkte jag mig en fotovägg här hemma...en vägg med bilder på våran lilla familj, ska bara hitta fina bilder att framkalla.

Jag som så många andra bloggare har redan tagit fram julsakerna :) Så himla mysigt med adventsljusstaken i Amandas rum, mysigt ljus...

Mormor ringde från Spanien idag och undrade vad Amanda önskade sig i julklapp också. Så lika bra att jag kanske lägger ut en liten lista här på sidan så ni som vill köpa något vet vad hon tjatar om här hemma. Hon har varit riktigt snäll i år så tomten kommer nog med en del klappar :)


Kommentarer
♥ Fru Evelina säger:

mysigt med massa pyssel!



kramis

2009-11-25 @ 14:08:15
URL: http://happilyeverafter.se
♥ Pernilla säger:

Hej vännen!

Imorgon ska jag ta fram ljusstakarna! Längtar, man får sån mysig känsla direkt :) Nu är jag hos mamma och grejar, hon ska ha lite tjejkompisar här imorgon. Du vet hennes tid så håller hon på med peppakaksglass nu :p



Mamma hälsar!



Kram kram pernilla!

2009-11-26 @ 00:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0